Jul 21, 2011

Happy (;


Weh , aku bersyukur doh . Sebab ? Aku dah terlepas daripada masalah , hihi . Kay , bukan nak belagak kepe , okay ? Tuh lha kan , kalau korang tengok aku , aku selalu happy kan doh , macam budak masuk air, haha . Bak kata Zara 'Budak Masuk Perigi Buta' bhaha , mengarut jea dia tuh , sepak kang ;P

Tapi , aku tak boleh nak gembira sangat kan kan ? Ada masa kita gembira , ada masa kita derita , itu semua mengikut peredaran masa . Yea, yea . Hidup nieh bagaikan roda , Kadang-kadang kita kt atas , kadang kita kt bawah . Kan-kan ? So , terima jea lha dengan hati yang terbuka yea , hihi .

Dan orang akan cakap , untung lha takde masalah , memang lha untung sayang . Dah kau nak masalah tuh datang , lain kali cakap pergi kau , syuhhsyuhh . Bhaha --' K tau , tak lawak . Bhihi , nieh bila break sikit , nangis dah macam air terjun tuh haa , haha . Tak baik mengutuk org doh nanie . Kang kau pulak yg terkena , bhehe .

Yeah , aku nak kekal kan kebahagian ini sehingga akhir hayat aku , bersama family tercinta , member tersayang , suami yg handsome , bhaha . Kay , suami tuh , 20tahun akan datang . Insyallah kalau umur aku masih panjang kan kan ? Mana lha tau tiba-tiba aku mati kan --' Jangan sedih kalau aku mati nanti , byebye ;')