Jul 13, 2011

Kecikkkkk ;D


Cik , cik ouh cik . Ahha , tuh nama sengkatan Kecik , aku ulang kecik . Comel tak dia ? Comel ? Cehh , ada hati dekat dia lha tuh --' Stop , dia dha ditaken okay . Sape ? Ntah lha --' Nama sebenar dia , Zulhadzrin .

Bhaha , okay . Dia nie kan orangnya , kadang-kadang baik kadang-kadang menyetan , ahha . Manusia --' Aku baru kenal dia tahun nieh , sebab dia satu kelas dengan aku . Duduk pon sebelah aku , cop means ada ruang sikit , then dekat situ dia duduk . Tak faham ? Buat faham jea lha , aku pon tak reti nak explain --'

Kalau lepak dengan dia , memang menyetan jea lha ayat-ayat dia kan , haihh --' Suka kacau aku doh dia nieh , tah lha kecik , hishh . Ingat kawan jea kan . Kadang-kadang menyampah jugak dgn dia nieh , er . Okay , wish our friendship has never end , jyeahhh .