Jul 17, 2011

Moyang aku comel --'


ATTENSION , GAMBAR DI ATAS TIADA KENA MENGENA DENGAN STORY AKU KAY ? 

Tittle dia agak mengoyah kan ? Sorry , merapu meraban jap tittle dia , aku pun tak tau apa yg di maksudkan tittle aku dengan story aku pagi nieh --' Okay , dah 2month kot aku single , hekhek <3 Jangan nak kata aku tak laku kay , ramai lha nak tp aku jea jual mahal sikit , bhehe ;D Lalala , boring lha pulak takde boyfriend nieh kan ? --' #Lek lha nanie kau jugak yg jual mahal ;'> Hahaha .

Aku pun taktau jenis lelaki yg macam mana aku suka --' First thing , memang sembahyang tak tinggal lha kan , ada tak lelaki macam gitu ? Kay , Second , dia ada lesung pipit , miawwww . Haha , comel jea kan , asal dia senyum terserlah lha kecomelan dia tuh , ecehceh ;'> Tapi tak pernah nak dapat , dalam Malaysia nieh boleh dikata kan segelintir jea lelaki yang mempunyai lesung pipit kan ? Haihh -,-'

Dah lha , dah lha . Dulu kemain lg tanak couple dah , haha ;D Okay , kita berkawan ramai-ramai kan fun ? Ada boyfriend bukannya best pun , asyik nak ikot kepala dia jea and always nak gaduh , even dalam hati sayang . Saja nak tunjuk kepala lha tuh . Haishhh , dan semua orang tahu couple nieh adat dia memang ending mesti break kan ? Takdenya nak sampai kea akhir hayatnya , ada kea ? Setengah maybe . Kchawww ~