Jul 9, 2011

Nice doh =,=

Post aku kali nieh memang agak membosankan , right ? Kalau dah cmtuh , angkat tangan kau click pangkah kt atas tuh . Selalunya adalah gambar-gambar yang comel-comel tuh . Haha , memang selalu post-post aku membosankan pon kan doh ? Hrmmm ];

Okay , nice . Kaki aku sakit weh tak baik-baik lagi disebabkan larian satu malaysia plus desa road run tuh . Aku tahu semua takde pape , tapi aku still sakit lagi --' Okay , aku tahu aku tak selalu berlari , dan bila dah dapat lari , nieh lha jadinya kan kan ? Huhh /;

Nak try masuk larian time kejohanan sukan nanti . Tapi sumpah weh tak boleh nak lari sebab kaki sakit macam nak tercabut doh . So , aku tak lari . Kita try minggu depan kalau boleh , aku nak lari jugak . Dah lama tak lari-lari dan mewakili rumah sukan kan XD

Even aku gemok , wait berisi ah kan XP Aku pon boleh lari laju , okay . #bukannakberbangga. Time semalam cikgu suruh aku jadi simpanan untuk acara 4x400 kan , okay takpe ah . Aku pun bukannya laju sangat kan . Then , tiba-tiba kawan aku suruh check balik kertas tuh --' Nanti ah kay , sekiranya nama aku takde , nak buat macam mana , it sokay ah };

Hihi , korang kata ' nanie , kau masuk lari nanti , mesti kau boleh kurus ' . Haha , Insyaallah , kalau boleh . Kata-kata semangat tuh , hikhik . Sayang korang weh , muah muah pipi kanan , muah muah pipi kiri , PUI ! --' Kbyebye (;