Jul 12, 2011

Today --'

Lalalala , blog aku hodoh doh --' Tengok blog orang lain , er lawa-lawa . Sampai aku , macam cibai jea kan ? Haihh , malas aku nak edit . Pening kepala aku dok edit benda alah nieh , senget sana , senget sini . Akhirnya , nieh jea yang menjadi , kahkah . Okay apa kan ? Dah dah , tutup mulut .

Hari nieh hari selasa kan ? Okay , aku tak sekolah hari nieh . Sebab ? Lalalala , malas nak cerita , buat sakit hati jea doh . Hrmm , dengan folio haram satu lagi tak buat . Nak jadi apa aku nieh --' Hergg , asyik tertangguh jea weh . Okay , aku nak ubah sikap dan perangai gila aku nieh , kalau lha boleh kan , amin untuk aku tau (;

Nice kan duduk rumah , macam apatah kan . Duduk sekolah , best lha jugak memekak sana sini . Kt ruma nak memekak macam mana kan ? Hanya boleh menyanyi kuat-kuat sampai mak marah , haha . Wekkkk ;P Lepas aku update post nieh , rasa nak buat kerja sekolah yg aku dok tangguh-tangguh tuh sampai kiamat takkan buat kan , hihi . Kboi , iloveyou bebeh <3