Aug 2, 2011

Yeay --'

Ahha , picture atas tuh , comeel bhai ;> Tak comel ? Pergi mampos sama luu --' Kay , dengan ini pada 3Ogos2011 sekolah SMKDTHO ada peperiksaan ;'< Sumpah tak study lagi . Esuk hanya exam Bm , Bi & Pi . Puihh puihh ;< Kay kay nak study nieh , muka aku nak study awal-awal ? Korang pon sama kan ? Suka study last minutes an ? Harhar ;> Watlek watpeace ah kan ? Yang rugi dan yang untung aku bukan luu kay ;P

Huishh , semalam kan kita tak sekolah . Tadi kita dtg jea , semua kata "pahal kau tak dtg ? tak nampak jalan kea ?" Hoyy , sedap mulut kau jea --' Yea , aku tau aku sepet , tapi aku tetap nampak jalan woo . Brr , sepak sekor-sekor baru hang tau langit tuh tinggi ke rendah , haha #marah gila nii --' Puihh , ingat tengah puasa jea ah kan , kalau tak ada kerusi terbang ah jap lagi XD Kbye wak , jaga diri kay ? Puasa penuh tau <3